fredag 8. april 2011

Farger!!

Jeg har allerede kjøpt tapet til loftsstua for en stund siden - skal ha den på en vegg. Og da må jeg selvsagt begynne å tenke på farger jeg skal ha på puter og annet ineteriør. Tanken er at det skal være en kombinert tv-stue og lekerom. Derfor valgte jeg en tapet med litt morsomme farger :) Skal ha en hvit ektorp sjeselong sofa fra Ikea tenker jeg, så blir det hjemmesnekret pallebord. Her ser dere en sniktitt av tapeten (den er litt grønnere i bunnen i virkeligheten) - og en herlig pute fra Palma jeg kjøpte i dag - og så har jeg tenkt til å sy to puter i grønt og rosa - det er bare det grønne stoffet som er klart enda da.. Det blir så fint i hodet mitt! ;-) (ble litt dårlige bilder.. øver meg fortsatt med kamera for å bli flinkere ;))


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere