søndag 6. mars 2011

Nytt interiørstæsj

Samtidig med stoltrekkene (se forrige innlegg) bestilte jeg et par andre "småting". En liten (og den var jammen liten ;)) trekasse for olje og eddik. Synes det er finere at de står fremme i slike flasker enn i originalemballasjen. Og en nydelig gammeldags veggklokke - som skal henge på kjøkkenet mest sannsynlig, men foreløpig står den oppå et skap. Alt fra Vakkert hjem - en nettside jeg nylig har "oppdaget" - og det kan gå hardt utover lommeboka fremover frykter jeg....

4 kommentarer:

  1. Sånne trekasser er så fine! Skummelt med alle de fine nettbutikkene som finnes nå, tømmer jo kortet med en gang :)

    klem vibeke

    SvarSlett
  2. Hei !
    Kjempefin blogg du har laget. Herlig den trekassen, sånn skulle jeg gjerne hatt.

    Fant bloggen din på interiørforumet, og har lagt meg som følger. Blir spennende å følge deg fremover.

    Jeg har akkuratt startet med en interiørblogg jeg også. Titt gjerne innom.
    http://henrietteshus.blogspot.com/

    Ha en fin fin lørdagskveld.

    Klem Henriette

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med ny blogg : ) Og så koselig at du vil følge meg : )
    Elsker de trekassene, men har ingen selv desverre...Håper de "plutselig" dukker opp ; ) !!
    Ha en koselig lørdag
    klem Tove

    SvarSlett
  4. Nydelig trekasse og nyydelig klokke!
    Fin blogg også ;) Gratulerer! :)

    SvarSlett

Følgere